خانه / قهوه میکس / سفارش آنلاین خرید عمده میکس دانه قهوه اسپرسو

سفارش آنلاین خرید عمده میکس دانه قهوه اسپرسو

سفارش آنلاین خرید عمده از جمله چالش هایی است که اغلب افرادی را که صاحب کافه، رستوران و یا فروشنده قهوه هستند را درگیر خود ساخته است.

به همین جهت لازم است به مراکز فروش و پخش عمده انواع قهوه مراجعه کنید تا سفارش خود را در تناژ بالا تهیه و خردیداری نمایید.

برای این امر لازم است نکاتی را هنگام خرید رعایت کنید تا از قهوه ای باکیفیت بهره مند شوید و متعاقبا دچار ضرر نگردید.

پیش از خرید قهوه اسپرسو باید بدانید که در کل دو نوع دانه قهوه عربیکا و روبوستا وجود دارد، که قهوه اسپرسو ترکیبی از هر دو نوع می باشد و به میکس شهرت دارد.

بهترین دانه قهوه مناسب اسپرسو ترکیبی از دانه های روبوستا و عربیکا می باشد، مرغوب ترین دانه های عربیکا متعلق به کلمبیا، اتیوپی و مکزیک و مرغوب ترین دانه های روبوستا متعلق به اندونزی، کامرون و مکزیک می باشد.

نکته بعدی آسیاب یکدست دانه های قهوه اسپرسو می باشد، آسیاب باید بکدست و ذرات اندازه ای بین نمک و آرد داشته باشند.

از دیگر نکاتی که بسیار حائز اهمیت است رست مناسب قهوه می باشد، البته رست امری سلیقه ای است و نحوه انجام آن با توجه به ذائقه افراد متفاوت می باشد.

اگر اسپرسو با تلخی بالا باب میل شماست استفاده از رست مدیوم دارک و دارک بهترین گزینه می تواند باشد، همچنین اگر به دنبال عطر بیشتر در قهوه هستید رست مدیوم لایت و لایت پیشنهاد می گردد.

و اما عصاره گیری اسپرسو که برای داشتن قهوه ای ایده آل بسیار موثر است، برای این کار باید ۸ تا ۱۰ گرم پودر قهوه را در پرتافیلتر ریخته و اجازه دهید به مدت ۵ تا ۷ دقیقه عصاره گیری شود.

خرید دانه قهوه

در نهایت به مبحث نحوه سرو قهوه اسپرسو می رسیم که امری کاملا سلیقه است و می توانید به صورت امریکانو، اسپرسو، ریستریو، لانگ بلک، دوپیو و… آن را سرو کنید.

میکس دانه قهوه اسپرسو

نخستین اسپرسو در اوایل قرن بیستم در ایتالیا ابداع شد و اسپرسو به معنی فوری و سریع می باشد، از آن زمان تا کنون صنعت میکس دانه قهوه اسپرسو تغییرات و پیشرفت های زیادی داشته است.

قهوه اسپرسو قهوه ای غلیظ است که با عبور دادن آب جوش با فشار زیاد از میان پودر قهوه تهیه می گردد به همین دلیل جزو مواد معلق جامد محسوب می شود.

قهوه اسپرسو از معروف ترین قهوه ها می باشد که از آن به عنوان پایه بسیاری از نوشیدنی ها مانند کاپوچینو، لته، امریکانو و… استفاده می شود.

این قهوه ترکیبی از قهوه عربیکا و روبوستا بوده که نسبت به قهوه فرانسه و ترک از طعم تلخ تری داشته و از میزان کافئین بالایی برخوردار می باشد.

قهوه اسپرسو به دو صورت سینگل و دابل تهیه می گردد که تفاوت این دو در میزان مصرف پودر قهوه استفاده شده خلاصه می شود.

پودر قهوه مصرفی در دابل اسپرسو، دو برابر میزان مصرفی در قهوه سینگل اسپرسو می باشد، این قهوه را معمولا با شیر داغ و یا فوم شیر سرو می کنند که در این حالت به آن لته یا کاپوچینو می گویند.

به طور کلی دانه اسپرسو و یا میکس اسپرسو یعنی رستر ترکیبی از دانه های قهوه فقط برای تهیه اسپرسو آماده کرده است.

و اما بهترین زمان مصرف قهوه ۲ تا ۱۰ روز پس از رست آن است، پس از گذشت این زمان کیفیت قهوه به سرعت پایین می آید و مرغوبیت اول را نخواهد داشت.

به همین دلیل قهوه را متناسب با نیازتان هر هفته به صورت رست تازه تهیه کنید، به علاوه آن را در محیطی تاریک و خنک نگهداری کنید تا کیفیت آن حفظ شود.

لازم به ذکر است که یخچال و فریز به دلیل ایجاد رطوبت به هیچ وجه محل مناسبی برای نگهداری قهوه نمی باشد.

قیمت دانه قهوه

بازار خرید و فروش میکس دانه قهوه اسپرسو

امروزه به دلیل فشار و مشغله های زیاد زندگی بیشتر مردم به مصرف قهوه روی آورده اند، به همین جهت بازار خرید و فروش میکس دانه قهوه اسپرسو رونق چشمیگری پیدا کرده است.

قهوه اسپرسو به دلیل کافئین زیادی که در خود جای داده است انرژی تحلیل رفته افراد را در صورت مصرف تامین می کند و باعث می شود فرد با انرژی بیشتری به کار خود ادامه دهد.

اما با این وجود همچنان رقابت تنگاتنگی میان مصرف قهوه و چای وجود دارد که هر کدام طرفداران خود را به همراه دارند.

میکس دانه قهوه اسپرسو علاوه بر افزایش انرژی دارای مزایای دیگری هم می باشد، مصرف این نوشیدنی تلخ و خوش عطر می تواند از ابتلا به سرطان، بیماری پارکینسون، زوال عقل و سکته مغزی پیشگیری کند.

همچنین دانشمندان معتقدند به دلیل وجود ترکیبات بیلوژیکی در آن موجب افزایش تمرکز و حافظه می گردد، اما میزان مجاز مصرف آن برای هر فرد متفاوت است و باید رعایت شود.

میزان مجاز مصرف قهوه در طول روز برای هر فرد برابر با ۳۰۰ میلی گرم یا ۳ فنجان است که برای سلامتی بدن مضر نباشد.

این در حالی است که مصرف زیاد قهوه به دلیل کافئین موجود در آن اعتیادآور است و فرد را درگیر یک اختلال روانی خواهد کرد.

همچنین به دلیل وابستگی به قهوه، ترک ناگهانی آن موجب سردرد، احساس خستگی و گیجی در فرد می شود، از دیگر مضرات مصرف زیاد کافئین می توان به تغییر الگوی خواب، افزایش اضطراب، افسردگی و مشکلات معده اشاره کرد.

سفارش خرید دانه قهوه اسپرسو

بازار خرید عمده میکس دانه قهوه اسپرسو

با بررسی های صورت گرفته مبنی بر افزایش میزان مصرف قهوه در میان مردم، بازار خرید عمده میکس دانه قهوه اسپرسو با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

خرید عمده میکس دانه قهوه اسپرسو این امکان را به صاحبان مشاغل مربوط به تهیه و توزیع قهوه می دهد تا با هزینه ای کمتر محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

با وجود تحریم ها و نوسانات غیر منتظره دلار، واردات میکس دانه قهوه اسپرسو با محدودیت مواجه شده و مثل سابق وادرات آن به صرفه نیست.

این موضوع سبب شد تا فعالان حوزه قهوه به سمت تولید قهوه روی آورند و قهوه با برندهای ایرانی را وارد بازار کنند، در نتیجه کارگاه ها و کارخانجات تولید قهوه روز به روز گسترش یافتند.

در همین راستا مجموعه ما با تامین میکس دانه قهوه اسپرسو باکیفیت همواره در تلاش است تا نیاز افراد را در رابطه با قهوه تاحد زیادی برطرف نماید.

مجموعه ما با حذف واسطه ها و تحویل میکس دانه قهوه اسپرسو از درب کارخانه توانسته هزینه ها را کاهش داده و میکس دانه قهوه اسپرسو باکیفیتی را به مشتریان ارائه دهد.

بی شک نوشیدن قهوه ای دلپذیر و خوش عطر می تواند خستگی یک روز کاری را برطرف نماید، برای تحقق این امر تنها کافیست با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید قهوه میکس

خرید قهوه میکس ۱۰۰ درصد روبوستا

خرید قهوه میکس ۱۰۰ درصد روبوستا فول کافئین از میکس های فوق العاده جذابی است …

کانال تلگرام