خانه / شکلات ما / نمایندگی فروش عمده شکلات ما | تولید کنندگان شکلات ایرانی

نمایندگی فروش عمده شکلات ما | تولید کنندگان شکلات ایرانی

نمایندگی فروش عمده شکلات ما با عرضه ۶۰ مدل شکلات پذیرایی، تخته ای و کادویی، شرکت حلاوت پردیس معروف به شکلات ما از تولید کنندگان قدیمی شکلات ایرانی است که از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در تهران اغاز کرده است و هم اکنون جزء بهترین برندهای ایران است.
یکی از بهترین محصولات این مجموعه که توسط بسیاری از تولید کنندگان شیرینی و شکلات خریداری می شود فراورده های پوششی کاکائویی و یا رنگی این است که به طور ویژه تولید می شود.

نمایندگی فروش عمده شکلات ما

نمایندگی فروش عمده شکلات ما

نمایندگی فروش عمده شکلات ما که دارای حدود ۶۳ سال سابقه تولید دارد می تواند بهترین محصولات این مجموعه تولید شکلات را به صورت مستقیم با قابلیت ارسال روزانه به سراسر کشور را در اختیار مشتریان این مجموعه قرار دهد.
شکلات های فانتری، کادویی و شکلات تلخ تخته ای برند شکلات ما که مجموعا حدود ۶۰ نوع را تشکیل می دهند را می توانید در بازرگانی برکامان در کنار انواع شکلات های دیگر کارخانجات تولیدی تهیه کنید.
یکی از بهترین خرید های هر خریدار عمده در بازار این است که بتواند محصولات مورد نظر خود را از یک مرکز فروش خریداری کند و در نهایت بتواند دوره خرید خود را با امکان خریدی مستمر از یک مرکز داشته باشد.

شکلات قدیمی ما

شکلات قدیمی ما

شکلات ما یکی از قدیمی ترین کارخانه های شکلات سازی در ایران است که در سال ۱۳۳۵ تاسیس شده است، شرکت حلاوت پردیس معروف به شکلات ما اگر چه یکی از قدیمی ترین تولید کننده های شکلات ایرانی است اما با توجه به تجربه بالایی که کسب کرده امروزه با به روزترین دستگاه ها و جذاب ترین بسته بندی ها اقدام به تولیدی با کیفیت می کند و مشتریان بسیار زیادی را با محصولات خود همراه کرده است.

دفتر مرکزی شکلات ما

دفتر مرکزی شکلات ما

دفتر مرکزی شکلات ما در تهران قرار دارد اما با توجه به فروش بالایی که در کشور دارد هر مشتری از هر نقطه کشور که بخواهد خرید کند فقط با یک ارتباط که در همین سایت هم راه های ارتباطی اعلام شده می تواند در کمترین زمان ممکن از ۶۰ نوع محصول این کارخانه تولیدی خریداری کند.
با توجه به توضیحات داده شده به این نتیجه می رسیم که امروزه خرید بسیار راحت شده و کافی است کمی نسبت به محل خرید اگاهی داشته باشیم تا ارزان ترین و مستقیم ترین محصولات را خریداری کنیم.

دفتر مرکزی شکلات ما

فروش شکلات تخته ای ما

نمایندگی فروش عمده شکلات ما با توجه به اینکه تمامی محصولات تولید شده در کارخانه ار عرضه می کند بنابراین شاهد انواع شکلات کادویی و پذیرای هم برای فروش عمده خواهید بود.
در نمایندگی فروش عمده شکلات ما می توانید پودر کاکائو را هم در انواع مختلف ان از تیره و روشن تا تلخ و شیرین را خریداری کنید، کره کاکائو در ۲ نوع ایرانی و خارجی هم برای تولید کنندگان با کیفیت فعال در کشور هم موجود است.

عرضه شکلات نرم ما

عرضه شکلات نرم ما

شکلات نرم و یا همان سس ها و یا شکلات های مایع ما به صورت کیلویی و سطلی بعد از تولید به بازار عرضه می شود و می تواند نیاز بسیاری از تولید کنندگان شیرینی و کیک و حتی شکلات را براورده کند.
برای خرید انواع شکلات مخصوصا شکلات ما نمایندگی فروش عمده شکلات ما در کنار شما برای تامین این محصول خواهد بود.

شرکت تولیدی شکلات شکوما

شرکت تولیدی شکلات شکوما

یکی دیگر از شرکت های تولید شکلات که رابطه بسیار نزدیکی با شکلت ما دارد شکوما است که تقریبا در راستای تولیدات شکلات ما تولید دارد و بسیاری از عوامل انسانی مشترکی بین این ۲ تولید کننده دارد البته با توجه به شباهت بسیار زیاد محصولات عده ای از مشتریان این دو کارخانه تولیدی را با هم اشتباه می گیرند که مساله زیاد مهمی در نهایت نیست.
برای اطلاع از فعالیت های کارخانه شکوما این مطلب قابل ذکر است که عمده تولیدات این مجموعه مربوط به انواع شکلات تخته ای می شود که مشتریانی از جنس تولید کنندگان دارد.

تولید کنندگان شکلات ایرانی

تولید کنندگان شکلات ایرانی

تولید کنندگان شکلات ایرانی نیاز به یک مرکز پخش شکلات قوی دارند تا اینکه بتوانند انواع تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنند بنابراین ما در مجموعه بازرگانی برکامان این امادگی را اعلام کرده ایم که توانایی فروش عمده انواع محصولات شکلاتی ایرانی را داریم .
نمایندگی فروش عمده شکلات ما یکی از این فعالیت های ما در کنار فروش شکلات سوربن و یا حاج عبدالله، حتی انواع شکلات ها و مواد اولیه های شیرین عسل و بسیاری دیگر از مجموعه های تولیدی است.

بزرگترین کارخانه تولید شکلات ایرانی

بزرگترین کارخانه تولید شکلات ایرانی

بزرگترین کارخانه های تولید شکلات ایرانی از قبیل ۱۰ ها نام بزرگ مانند چیچک، ایدین، شیرین عسل، شکوما، مرداس، فرمند، شکلات ما و نام های دیگر با ما چه در زمینه خرید مواد اولیه و یا در فروش محصولات تولید شده توسط انان همکاری نزدیکی دارند شما هم به عنوان خریدار و یا تولید کننده می توانید از همین حالا در کنار ما باشید.

پرفروش ترین شکلات

پرفروش ترین شکلات در ایران

بازار پخش شکلات در ایران پر فروش ترین بازارها را به خود اختصاص داده است علت ان هم وجود محصولات بسیار با کیفیت ایرانی در کنار مصرف بی نظیر مردم در ایران از این شکلات ها است.
یکی از پر فروش ترین شکلات ها در ایران انواع شکلات تلخ با درصد های گوناگون است که اگر شما به عنوان خریدار عمده با ما در ارتباط باشید هر نوعی که خواسته باشید را در صورت سفارش حجمی از محل کارخانه مورد نظر با قیمت درب کارخانه محل تولید ارسال خواهیم کرد.

پخش خوشمزه ترین شکلات ها

پخش خوشمزه ترین شکلات ها

خوشمزه ترین شکلات هایی که در بازار پخش می شود ان دسته از شکلات ها هستند که با بهترین مواد اولیه که مهمترین انها کره کاکائو و پودر کاکائو است تولید می شود، از این نوع شکلات ها به کاکائویی نام برده می شود که هم به صورت فانتزی و یا کادوئی و حتی تخته ای تولید می شود.
خوشمزه ترین شکلات ها از قدیم با نام کیت کت و عروسکی های کاکائویی یاد برده می شد که امروزه با توع بسیار بالا در یاران توسط شزرکت های ایرانی تولید می شود مانند تک تک شیرین عسل و یا مینی کن سوربن کاله، پس برای خرید بهترین و خوشمزه ترین شکلات های ابرانی در کنار ما باشید.

خرید شکلات تلخ خوب

خرید شکلات تلخ خوب ایرانی

شکلات تلخ خوب از نگاه خریداران این است که کاملا ظاهری سیاه و طعم تلخی داشته باشد، باید گفت که شکلاتی تلخ و مرغوب گفته می شود که از پودر کاکائو اصل و کره کاکائونه جانشین کره کاکائو تولید شده باشد این نوع شکلات ها در ایران توسط چند کارخانه بسیار خوب تولید می شود و بازارهای داخلی و حتی صادراتی خوبی را هم از ان خود کرده اند.

نمایندگی فروش عمده شکلات

نمایندگی فروش عمده شکلات

فروش شکلات ایرانی در بسیاری از شهرها توسط نمایندگی های مجاز انجام می شود و معمولا با یک تولید کننده فعالیت خود را انجام می دهند اما ما به صورت نمایندگی فروش عمده شکلات در فضای مجازی سعی بر این کرده ایم که اکثر تولیدات کارخانه های شکلات را به صورت مستقیم به مشتریان خود عرضه کنیم.
صادرات شکلات در انواع ان ویا فروش داخلی را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهیم تا خریدارن عمده بتوانند از یک نمایندگی فروش عمده شکلات محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

فروش عمده شکلات

فروش عمده شکلات

فروش عمده شکلات با توجه به وسعت تقاضا در گوشه و کنار ایران بسیار اهمیت دارد به این دلیل که بسیاری از مشتریان توقع دارند که با یک عمده فروش کار کنند که هر نوع شکلاتی که نیاز داشته باشند را برای انان تامین کند ما هم در بازرگانی برکامان این مهم را انجام داده ایم البته با توجه به مقدارمیزان سفارش که باید از حجم خاصی برخوردار باشد جنس مورد نظر مشتریان را تامین می کنیم.

بازار فروش پاستیل ایران

بازار فروش پاستیل ایران

در کنار شکلات فروشگاه پاستیل یکی از پر درامد ترین حوزه های فروشگاهی است که از حاشیه سود خوبی برای یک فروشنده برخوردار است، بازار فروش پاستیل ایران در تهران قرار دارد و این شهر را به عنوان پایگاه فروش پاستیل ایرانی و خارجی تبدیل کرده است.
پاستیل در ایران هم با کیفیت های قابل قبولی تولید می شود، مانند شیرین عسل، مارابو، شیبا، ایدین، ژلژله و جلیبوی گرچه بسیاری از افراد اعتقادی به خرید پاستیل ایرانی ندارند اما باید این مطلب را توضیح داد که با توجه به کیفیت خوب پاستیل های ایرانی، این محصولات حدود ۵۰ درصد ارزان تر از مشابه خارجی خود دارند.

فروش عمده مواد اولیه شیرینی

فروش عمده مواد اولیه شیرینی

در تولید شیرینی ۲ مواد اولیه ای که بسیار کاربرد است را مورد خرید و فروش عمده انجام می دهیم این ۲ ماده اولیه پودر کاکائو در انواع مدل های ان است و دیگر ان پودر نارگیل خشک و چرب است که بسیار مورد تقاضای تولید کنندگان شیرینی و شکلات است.
تولید کنندگانی که به دنبال کیفیت مناسب و خرید مواداولیه ارزان هستند از طریق راه های ارتباطی که در همین سایت قرار داده شده با ما درارتباط باشند.

عرضه مستقیم  کاکائو

عرضه مستقیم کاکائو

پودر کاکائو و تامین و عرضه مستقیم ان در بازار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که تولید کنندگان همیشه به دنبال یک مرکز پخش قوی هستند که فروش پودر کاکائو را در بالاترین سطح انجام دهد.
تولید کنندگان که هر مرکز پخشی را برای خرید انتخاب نمی کنند دارای این تجربه هستند که خرید و فروش یکبار مصرف هیچ فایده ای ندارد و همیشه با افراد و یا مراکز پخشی تمایل به همکاری دارند که یک گوشه ای از درخواست انان را در طی سال فراهم کند.

تامین روغن جانشین کره کاکائو cbs

تامین روغن جانشین کره کاکائو cbs مخصوص شکلات

بسیاری از مراکز فروش پودر کاکائو و کره کاکائو با توجه به قیمت بسیار بالای کره کاکائو و درخواست خریداران عمده که درخواست روغن جانشین کره کاکائو cbs را در مقدار زیاد دارند و برای تولید شکلات و یا حتی خامه قنادی در ان استفاده می کنند را تامین می کنند.
از سی بی اس های مالزی و یا هلندی در بازار ایران به نیکی یاد می شود و مجموعه بازرگانی برکامان هم این روغن ها را به صورت ویژه فعالیت دارد.

فروش پودر نارگیل مخصوص شیرینی و شکلات

فروش پودر نارگیل مخصوص شیرینی و شکلات

پودر نارگیل ۲ نوع بسیار معروف دارد که ار انها به عنوان پودر نارگیل خشک و پودر نارگیل چرب یاد می شود و محصول کشورهای مختلفی است که مهمترین انها در ایران سری لانکا و اندونزی و ویتنام است، فروش پودر نارگیل مخصوص شیرینی و تولید شکلات با بهترین کیفیت و قیمت ارزان مستقیم از وادرات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
پس خرید شکلات تلخ، پودر کاکائو با کیفیت، کره کاکائو بابو و بی بو، روغن cbs، پودر نارگیل، انواع دانه های قهوه، قهوه های فوری و بسیاری از مشتقات محصولات شکلاتی در این مجموعه پخش، عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام