خانه / قهوه ویتنام / فروش دانه قهوه روبوستا اسکرین ۱۸ ویتنام

فروش دانه قهوه روبوستا اسکرین ۱۸ ویتنام

فروش دانه قهوه روبوستا اسکرین ۱۸ ویتنام وت پولیش که بهترین نوع دانه قهوه ویتنام محسوب می شود.
این دانه قهوه از رطوبت مطلوب و تعداد کمی دیفکت برخوردار است و مورد استفاده تمامی فعالان در صنعت قهوه می باشد دلیل ان هم قیمت مناسب و کافئین مناسب محصول است.

فروش دانه قهوه روبوستا

فروش دانه قهوه

دانه قهوه روبوستا با نام وت پولیش اسکرین ۱۸ ویتنام در بازار تنوع کیفیت و قیمت های متنوع برای فروش دارد بنابراین اگر به دنبال باری هستید که همیشه دارای یک کیفیت باشد بهترین راه ارتباط با شرکت های بازرگانی از جمله شرکت داد و ستد خاور زمین است.
خاور زمین از جمله شرکت های فعال در صنعت قهوه است که تمامی مواد اولیه و یا حتی انواع دان قهوه از قبیل رست داده شده و خام را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

۳ نوع رست قهوه ویتنام

roast

به طور کل در ایران قهوه با ۳ نوع رست شناخته شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد البته با سفارش از قبل تعیین شده توسط خریداران که عبارتند از :

  1. رست مدیوم
  2. رست شکلاتی
  3. رست دارک

در این بین مشتریان رست رست های ترکیبی را هم سفارش می دهند که مهمترین ان مدیوم دارک است، به طور کل دان قهوه کیفیتش بسیار مهم است اما اگر حرفه ای رست نشود ممکن است از بی کیفیت ترین دانه قهوه هم ضعیف تر شود پس برای خرید نوع دانه قهوه و محلی که خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد.

بالاترین کافئین را کدام دانه روبوستا دارد

Java

دلیل اینکه دانه های روبوستا در ایران مصرف زیادی دارد کافئین زیادی هست که در این دون ها موجود است و مصرف کنندگان هم به دنبال دریافت

انرژی خوبی هستند اما در بین روبوستا ها می توان به جاوای اندونزی اشاره کرد که بالاترین سطح کافئین را به خود اختصاص داده است.
در کنار تک دون ها که متفاوت هستند بسیاری از دون ها در کنار هم می توانند بسیار جذاب باشند که این روش را میکس نام گذاری می کنند که کاملا ترکیبات سلیقه ای است.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام