خانه / اسانس قهوه / خرید اسانس قهوه ( coffee )

خرید اسانس قهوه ( coffee )

خرید اسانس قهوه ( coffee ) که نوع پودری این محصول مورد نظر است را می توانید با شرط کیفیت داشته باشید، اسانس پودری قهوه امروزه به عنوان یکی از موتد تشکیل دهنده های پودرهای فوری است.
با توجه به تنوع در اسانس های پودری قهوه تلخ، انتخاب برای تولید کنندگان محصولات پودری در مورد چگونگی خرید محصول مورد نظر بسیار سخت است که با مشاوره بهترین نوع را می توانید خریداری کنید.

خرید اسانس قهوه

خرید اسانس قهوه

خرید اسانس قهوه پودری محلول در اب را می توانید حداقل در بسته بندی های ۱۰ کیلوگرمی داشته باشید، اسانس ها در بازار بسیار متنوع هستند و هر کدام با طعم ها و قیمت های متفاوت به خریداران پیشنهاد می شود اما با توجه به اینکه تجربه استفاده در انواع مختلف این محصول را داریم همواره سعی بر چیشنهاد بهترین ها در کنار قیمت مناسب هستیم.

تنوع فروش اسانس

تنوع فروش اسانس

اسانس ها عموما متنوع و وارداتی هستند و دارای نام و نشان زیادی هستند البته در ایران هم تولید می شند که بیشتر مایع تولید می شود، اسانس ها به طور کل ۲ نوع پودری هستند و مایع، این ۲ نوع محلول در اب و روغن هستند ، بنابراین در زمان خرید و حتی استفاده در محصول مورد نظر چگونگی استفاده هر نوع اسانس متفاوت است.

میزان درصد استفاده از اسانس در قهوه

میزان درصد استفاده از اسانس در قهوه

قهوه ها که در اینجا فوری ها مد نظر است در زمان تولید و یا بهتر بگوییم میکس نیاز به افزودنی هایی دارد البته دلیل ان هم عدم کبیفیت مطلوب قهوه های فوری است، یکی از این افزودنی ها که مهمترین ان هم هست اسانس پودری قهوه تلخ است که با توجه به کیفیت اسانس میزان درصد استفاده ان بسیار متفاوت است.
البته در این میان هستند بسیاری از تولید کنندگانی که علاقه ای به استفاده از اسانس در محصول خود نیستند که این خود به نظر ما بهترین تصمیم است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام