خانه / شکلات صبحانه / مرکز فروش عمده شکلات صبحانه ۲% فندقی لاردی

مرکز فروش عمده شکلات صبحانه ۲% فندقی لاردی

فروش عمده شکلات صبحانه لاردی در نوع فندقی ۲% فله در سطل های ۲ و نیم کیلویی در این مرکز پخش شکلات در کنار انواع وزن ها و درصدهای فندق دار دیگر شکلات صبحانه بهصورت مستقیم از تولید وارد بازار می شود.
شکلات صبحانه در ایران و دنیا با نام معروف نوتلا شناخته می شود که بسیار با کیفیت است اما د رنوع ایرانی می توان محصول با کیفیت لاردی را که در زنجان تولید می شود معرفی کرد.

فروش عمده شکلات صبحانه لاردی

فروش عمده شکلات صبحانه لاردی

فروش عمده شکلات صبحانه ۲ درصد فندقی ۱۳% و ۴۰ درصد فله لاردی در سطل های ۲ و نیم کیلویی می تواند بهترین حالت فروش این محصول در کنار انواع وزن های شیشه ای باشد.
با فروش عمده شکلات صبحانه لاردی سطلی نیاز بازار مخصوصا تولید کنندگان شکلات صبحانه را برطرف خواهیم کرد به این معنی که بسیاری از تولید کنندگان فعال در صنایع بسته بندی قصد تولید شکلات صبحانه را دارند که با خرید این محصول از ما می توانند با نام خود این شکلات را در بازار مطرح کنند.

تولید بهترین شکلات صبحانه ایران

تولید بهترین شکلات صبحانه ایرانی

تولید شکلات با بهترین پودر کاکائو و مواد اولیه می تواند یکی از بهترین تولید ها باشد که شکلات صبحانه ایرانی این اتفاق در ان صورت گرفته است، با فروش بهترین شکلات ایرانی در نوع صبحانه نیاز بازار را که معمولا به دنبال شکلاتی که جایگزین نوتلا باشد را بر طرف کرده ایم.
فروش عمده شکلات صبحانه لاردی می تواند برای خریداران عمده این ارامش خاطر را دهد که در کنار برندهای خارجی مخصوصا نوتلا که قیمت بالایی هم دارد انواع محصولات ایرانی را با قیمتی ارزان تر وادر بازار کنند.

پخش شکلات صبحانه فله سطلی

پخش شکلات صبحانه فله سطلی

شکلات صبحانه فله سطلی با درصد های مختلف فندقی به صورت سطل های ۲ و نیم کیلویی ایرانی و ۳ کیلویی خارجی در این مرکز پخش به صورت عمده وارد بازار می شود با توجه به نیاز بسیار زیاد بازار به شکلات مخصوصا نوع صبحانه و قیمت بالای نوع خارجی بهترین پیشنهاد ما به خریداران عمده استفاده از نوع ایرانی این محصول به جای خارجی است.
با این جایگزینی ۲ اتفاق مهم صورت خواهد پذیرفت اول اینکه تولید شکلات ایرانی بیشتر خواهد شد و دوم اینکه خریداران از سود قابل توجهی برخوردار خواهند شد.

تامین کننده مواد اولیه شکلات

تامین کننده مواد اولیه شکلات صبحانه

به طور کل تولید کنندگان شکلات نیاز به تامین مواد اولیه از شخص و یا شرکتی دارند که به صورت کامل محصولات مورد نیازشان را فراهم کند بنابراین ما برای تامین مواد اولیه انواع شکلات و مخصوصا صبحانه با بهترین پودرهای کاکائو خارجی اصل، کره کاکائو، روغن cbs و مواد مورد نیاز دیگر شکلات در کنار تولید کنندگان به عنوان تامین کننده خواهیم بود.
شکلات ایرانی اگر با بهترین مواد اولیه که در بازار موجود است تولید شود با توجه به وجود بازارهای رقابتی در داخل کشور و حتی کشورهای خارجی می تواند یکی از بهترین محصولات صادراتی باشد که سود دهی بسیار زیادی داشته باشد.

خرید شکلات صبحانه سطلی خارجی عمده

خرید شکلات صبحانه سطلی خارجی عمده

خرید شکلات صبحانه سطلی و یا شیشه ای خارجی به صورت عمده در ایران بسیار گسترده است و این شکلات خارجی مخصوصا نوع نوع نوتلا خریدارن بسیار حرفه ای دارد.
حدود ۶۰ سال پیش شکلات صبحانه با اولین تولید ان به نام نوتلا در جهان شناخته شد و از کشور المان که تولید کننده اولیه بود وارد بازارهای دنیا شد و کشورهای دیگر از قبیل ترکیه، لهستان وایتالیا این برند المانی را با توجه به فروش بسیار بالا در کشور خود مجوز تولید گرفتند.
شکلات صبحانه فندقی خارجی نوتلا را همه افرادی که اهل صبحانه هستند می شناسند و این محصول را در کنار سفره خود باد داشته باشند با توجه به قیمت بسیار بالا که نوتلا دارد ما پیشنهاد می دهیم که نوع ایرانی ان را هم یک بار به مشتریان خود پیشنهاد دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام