خانه / شکلات سنگی / قیمت فروش عمده شکلات سنگی فله

قیمت فروش عمده شکلات سنگی فله

فروش شکلات سنگی فله کارتن ۲۰ کیلویی که در کارتن ۵ بسته قرار دارد با بهترین قیمت به صورت عمده البته در حجم سفارش زیاد به صورت مستقیم از محل کارخانه تولید کننده انجام می شود.
با توجه به اشکال بسیار زیبای شکلات سنگی که توسط تولید کننده تولید می شود این نوع شکلات تبدیل به نوعی شکلات فانتزی باز شده است که مورد توجه بسیار زیاد مصرف کنندگان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

فروش شکلات سنگی

فروش شکلات سنگی

فروش شکلات سنگی تولید شده در بهترین کارخانه های تولید شکلات در ایران به صورت فله ۵ کیلویی نایلونی و ۳ کیلویی بشکه ای در کنار انواع بسته های ظرفی از ۲۰۰ تا ۵۰۰ گرمی به صورت عمده با بهترین قیمت انجام می شود.
در این مرکز پخش شکلات بهترین محصولات شکلاتی جهت فروش عمده به فعالان در زمینه خرید و فروش شکلات با قیمت های درب کارخانه به فروش عمده می رسد.

فروش شکلات سنگی رودخانه

فروش شکلات سنگی رودخانه ای

به طور کل شکلات سنگی درای انواع اشکال و رنگ بندی است که هر تولید کننده با توجه به سلیقه خود این کار را انجام می دهد یکی از این موارد نوع رودخانه ای است که هر ۲ نوع فله ۵ کیلویی و ظرف های گرمی را ما برای مشتریان عمده خود اماده داریم.
شکلات سنگی رودخانه ای با توجه به نامی که دارد طبیعتا شکلات های زیبا و دوست داشتنی هستند که حس بسیار خوبی را به مصرف کنندگان می دهد.

تولید کننده انواع شکلات سنگی

تولید کننده انواع شکلات سنگی

شکلات سنگی به طور کل با اشکال گوناگون با بسته بتدی های ۳۵۰ و یا ۶۵۰ گرمی و حتی فله ۵ کیلویی که تماما سلیقه تولید کننده است تولید می شود که مهمتربن انها را می شود به سنگ رودخانه ای و یا اکواریومی نام برد.
انواع شکلات سنگی تولید ایران را با برندهای مختلف برای شما اماده خواهیم کرد که از مهمترین این برندها می شود به شکلات ابتکار اشاره کرد.

صادرات مستقیم شکلات سنگی از کارخانه

صادرات مستقیم شکلات سنگی از کارخانه

با توجه به اینکه تمامی محصولات ما به صورت ارسال مستقیم از محل تولید است بنابراین صادرات شکلات سنگی ایرانی را که تولید شده از بهترین مواد اولیه مخصوصا پودر کاکائو مرغوب است را با ارزان ترین قیمت ها انجام می دهیم.
فعالان اقتصادی در زمینه شکلات از همین لحظه با ما درارتباط باشند تا بتوانیم محصولات شکلاتی مخصوصا انواع شکلات سنگی را جهت فروش صادراتی همکاری داشته باشیم.

مرکز صادرات انواع دراژه

مرکز صادرات انواع دراژه

دراژه دراای انواع مختلفی است که ۳ نوع بسیار معروف ان عبارتند از دراژه کاکائویی، دراژه بلدرچینی و دراژه رنگی که تمام مغز دار هستند و دارای مغز های مختلف دراژه های که مغز بادام و یا پسته دارند از گران ترین این محصولا هستند.
در خصوص دراژه های ارزان قیمت فقط این نکته اهمیت دارد که با مغزهای ارزان مانند نخود و یا بیسکویت تولید می شوند و دلیل دیگری برای ارزانی ندارند.
در این میان دراژه هایی هم با نام دراژه کاکائویی قهوه تولید می شود که مغز درون ان قهوه است و برای مصارف کافی شای بسیار با اهمیت است.

اسمارتیز ریز و رشت

اسمارتیز ریز و رشت عمده

اسمارتیز در ۲ نوع ریز و یا درشت تولید می شود که هم مخلوط بسته بندی می شود و هم تک رنگ البته سفارشی عمده این کار را هم انجام می دهیم.
برای خرید انواع اسمارتیزهای ریز و درشت که در قالب بسته بندی های ۲۰۰ گرمی تا ۱ کیلویی و ۳ و یا ۵ کیلویی فله است از همین حالا می توانید ثبت سفارش کنید البته محصولات ما تماما با کیفیت تضمینی است و دارای ارزان ترین قیمت های فروش در بازار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام