خانه / قهوه اندونزی / فروش عمده دانه قهوه اندونزی دارک و مدیوم

فروش عمده دانه قهوه اندونزی دارک و مدیوم

فروش عمده دانه قهوه اندونزی با ۲ رست دارک و مدیوم در کیسه های ۱۰ کیلویی فله با ارزان ترین قیمت در بازار ایران، برای خرید این محصول بسیار پر تقاضا در بازار بهترین راه، تماس با دفاتر فروش عمده است.
با توجه به اینکه دانه قهوه روبوستا دارای کافئین بالایی است و این نوع قهوه از تقاضای بسیار زیادی در بازار برخوردار است بنابراین انواع قهوه مالزی که روبوستا هستند از فراوانی خوبی در بازار برخوردار هستند.

فروش عمده دانه قهوه

فروش عمده دانه قهوه اندونزی

فروش عمده دانه قهوه اندونزی را با ۳ رست مدیوم و دارک و شکلاتی انجام می هیم دانه قهوه روبوستای اندونزی مخصوصا جاوای ان از محبوبیت خوبی در بازار برخوردار است علت ان هم قیمت نسبتا پایین و علاقه مصرف کنندگان به این قهوه می باشد.
با توجه به گوناگونی دانه قهوه در دنیا و مخصوصا واردات ان به ایران دست هر خریداری نسبت به خرید محصول مورد نظر باز است و البته ما برای انتخاب نهایی مشتریان در کنار انان هستیم.

رست سفارشی انواع دانه قهوه خام

رست سفارشی انواع دانه قهوه خام

در این مرکز فروش دانه قهوه به صورت سفارشی انواع دانه های قهوه خریداری شده توسط شما رست داده می شود و با توجه به تنوع خرید و مناطق جغرافیایی مصرف در ایران رست ها متفاوت انجام می شود برای رسیدن به این مهم در کنار شما هستیم.
رست شکلات، مدیوم، دارک هر کدام که شما به صورت عمده سفارش دهید با بهترین کیفیت توسط رسترهای ما انجام می شود.

مراکز فروش عمده قهوه

مراکز فروش عمده قهوه

مراکز فروش عمده قهوه در ۳ شهر بزرگ ایران تهران مشهد و اصفهان قرار دارد و این ۳ شهر نقش بسیار کلیدی در تامین قهوه کشور دارند.
البته با توجه به اینکه دانه قهوه ۱۰۰ درصد وارداتی است بنابراین در گوشه و کنار کشور شاهد واردات این محصول هستیم که امری کاملا طبیعی است.

فروش عمده قهوه فله

فروش عمده قهوه فله

قهوه های برند معمولا دارای وزن های خاص و جزئی هستند که از ۱ کیلو تا ۱ کیلو ۲۰۰ گرم را شامل می شود اما در نوع فروش فله که مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است این وزن های بسته بندی ۵ کیلو و ۱۰ کیلو را شامل می شود که هر مقدار سفارش خریداران بیشتر باشد از قیمت فروش عمده کاسته خواهد شد.

خرید قهوه از کارخانه

خرید قهوه از کارخانه

خرید قهوه از کارخانه محل رست را می توانید با بهترین شرایط داشته باشید با این شرط که از هر نوع دانه قهوه بالای ۱۰ کیلو حداقل سفارش داشته باشد و این سفارش باید در قالب چند نوع باشد که در مجموع خرید عمده محسوب شود.
بنابراین از همین حالا سفارشات خود را تجمیع کنید به کارخانه رست دانه قهوه اطلاع دهید که ارتباطی با این مراکز رست همین سایت می باشد.
لازم به ذکر است انواع قهوه فوری کلاسیک و گلد و شکلات تلخ همراه قهوه ۲ سرپیچ و یا ۲ سر پرس در کنار پودر کاکائو از محصولات اصلی ما برای فروش عمده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام