خانه / ظرفیت خالی / استفاده از ظرفیت خالی کارخانه قهوه

استفاده از ظرفیت خالی کارخانه قهوه

استفاده از ظرفیت خالی کارخانه قهوه را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهیم تا ۱۰۰ درصد، برند شما در اینده تبدیل به بهترین های بازار شود.
کارخانه تولید و بسته بندی ما واقع در شهرک صنعتی بابلسر می باشد و با نام برند کاچکول، برکامان و مسکافه در حال فعالیت است و در حال حاظر انواع میکس های پودری از قبیل کافی میکس ۳ در ۱ و ۲ در ۱، هات چاکلت، کاپوچینو و اسپرسو را انجام می دهد البته رست دانه قهوه هم در تخصص ما است و بهترین میکس های قهوه را هم به بازار عرضه می کنیم.

ظرفیت خالی کارخانه قهوه

 ظرفیت خالی کارخانه قهوه

ظرفیت خالی کارخانه قهوه را می توانیم به ۲ صورت در اختیار سفارش دهندگان قرار دهیم و البته که خود مشتریان در جریان قوانین مربوط به ظرفیت خالی هستند اما برای اطلاع بیشتر این ۲ مورد عبارتند از:

  1. سفارش دهنده برای تولید ظرفیت خالی باید شرکت و برند مورد نظر ثبت داشته باشد و مورد دیگر برای ادامه مسئول فنی که زیر نظر خودش است را به کارخانه جهت درخواست ظرفیت خالی معرفی کند البته موارد ریز دیگری هم باید رعایت شود که می توانید از مشاوره ما استفاده کنید.
  2. در این مورد شما می توانید برند خود را یک سال از طریق دفتر خانه اسناد رسمی به اجاره کارخانه ما قرار دهید تا بدون هیچ کدام از موارد بند یک بتوانید از ظرفیت خالی ما به نام خود استفاده کنید.

۲ پیشنهاد برای ظرفیت خالی قهوه

ظرفیت خالی قهوه

برای استفاده از ظرفیت خالی کارخانه قهوه ۲ پیشنهاد برای شما در رابطه با چگونگی تولید محصول داریم:

  1. تمامی مواد اولیه را می توانید خودتان خریداری کنید و بعد از میکس تبدیل به محصول مورد نظر خود کنید و به صورت فله در اختیار ما قرار دهید و در نهایت ما با دریافت فقط هزینه پر کردن و بسته بندی محصول شما را تولید می کنیم.
  2. کار تهیه مواد اولیه، فرمولاسیون زیر نظر شما با که در این صورت با قیمت پیشنهادی شما این محصول را با برند خود از ما خریدرای می کنید.

کارخانه رست قهوه

کارخانه رست قهوه

در کنار تولید انواع قهوه های پودری کارخانه ما رست دانه قهوه را هم با بهترین دستگاه های روز کشور با کیفیت بسیار مطلوب و تضمینی انجام می دهد عمده فروشان شهر ها و به خصوص کافی شاپ ها از دان های رست ما که کاملا تخصصی است می توانند نهایت بهره را ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام