خانه / پودر کاکائو مالزی / مرکز فروش عمده پودر کاکائو مالزی کریس

مرکز فروش عمده پودر کاکائو مالزی کریس

فروش عمده پودر کاکائو مالزی کریس KRIS در ۲ کد KR که رنگی تقریبا روشن دارد و KD 60 تیره به صورت مستقیم از وارد کننده جهت تامین کارخانجات تولیدی سراسر کشور در مرکز خرید بازرگانی برکامان انجام می شود.
یکی از علت هایی که مصرف پودر کاکائو مالزی در ایران استقبال شده است ان است که قیمت تقریبا کمتری نسبت به سایر پودرها در کنار کیفیت مناسب ان است. با توجه به میزان خرید هر واحد تولیدی بهترین قیمت را برای خرید حجمی ان واحد اعلام خواهیم کرد.

فروش عمده پودر کاکائو

فروش عمده پودر کاکائو مالزی

فروش عمده پودر کاکائو مالزی با ۲ نوع کد در کیسه های ۲۵ کیلویی که مربوط به رنگ این محصول می شود مشخصا با نام اشنای کریس کاکائو KRIS COCO به صورت ارسال مستقیم از انبار وارد کننده به محل خریداران توسط مجموعه ما با بهترین قیمت انجام می شود.
۲ کد کریس کاکائو در بازار بسیار معروف است که فقط در رنگ متفاوت هستند که نام این کدها عبارتند از:

  1. پودر کاکائو کریس کد KR که پودری دارای رنگ روشن است
  2. پودر کاکائو کریس کد KD 60 که پودری تیره

پودر تیره مالزی برای اطلاعات بیشتر شما برای تصمیم گیری برای خرید رنگی کمی روشن تر از پودر کاکائو S9 ترکیه و تیره تر از S8 ترکیه دارد در واقع بین این ۲ کد معروف ترکیه است.

مرکز فروش انواع پودر کاکائو

مرکز فروش انواع پودر کاکائو

در این مرکز فروش پودر کاکائو انواع این محصول که تولید کشورهای هلند، اسپانیا، المان، فرانسه، ترکیه، مالزی و اندونزی موجود است البته لازم به ذکر است که این پودرها به ۱۰ ها کد متفاوت با توجه به رنگ و طعم تقسیم می شوند.
به عنوان مثال نوع هلندی با نام کارگیل در بازار با کدهای GT 50، BD 82 و بنسروپ معروف است و همه پودر کاکائو را با نام S9 می شناسند.
پودر های کاکائو مالزی به کریس، جی بی، فیوریچ مخصوصا کد ۳۷۰ در بازار معروف هستند که فروش بسیار بالایی را هم به خود اختصاص داده اند.

خرید پودر کاکائو خوب مالزی

خرید پودر کاکائو خوب مالزی

تولید شکلات تلخ و یا انواع کیک و کلوچه نیاز به خرید مواد اولیه خوب دارد که یکی از اصلی ترین های ان ها پودر کاکائواست و یشنهاد ما برای خرید کاکائو تولید کنندگان مخصوصا کیک وکلوچه و بستنی پودر کاکائو مالزی است که انواع مختلف ان با کیفیت خوب موجود است با بهترین قیمت در بازار عرضه می شود.
پودر کاکائو مرغوب و خوب به محصولی گفته می شود که دارای رنگ خوب در کنار عطر فوق العاده ان باشد البته حل شدن در ترکیب مخصوصا مایعات و عدم ته نشین شدن از مشخصات بسیار فنی پودر کاکائو است.
با فروش عمده پودر کاکائو مالزی خوب در واقع نیاز بسیاری از واحد های تولیدی که به دنبال کیفیت خوب اما ارزان هستند را بر طرف خواهیم کرد.

تامین پودر کاکائو کارخانجات در حجم

تامین پودر کاکائو کارخانجات در حجم

کارخانجات بسیار زیادی در ایران در بخش تولید ۱۰۰ ها نوع شکلات، کیک و کلوچه، بیسکویت، لبنیات، بستنی و بسیاری از تنقلات دیگر فعال هستند که تمامی این کارخانه ها نیاز به مواد اولیه معروف به نام پودرکاکائو دارند و ما تامین کننده نیاز این واحدهای تولیدی در حجم های بسیار بالا هستیم.
تامین کننده پودر کاکائو ۳ ویژگی بسیار مهم باید داشته باشد که شامل تامین همیشگی محصول با بهترین کیفیت و قیمت می شود. البته با یک بار خرید از مجموعه بازرگانی برکامان شاهد این موارد خواهید بود.

واردات دانه خام کاکائو ونزوئلا

واردات دانه خام کاکائو ونزوئلا

بنا به سفارش بسیاری از مشتریان و نیاز موجود در بازار اقدام به واردات مستقیم دانه خام کاکائو ونزوئلا که یکی از مرغوب ترین دانه کاکائو های دنیا است کرده ایم و می توانید برای تامین نیاز مورد نظر خود برای ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.
فراوری دانه خام کاکائو درایران بسیار کم انجام می شود و اگر برای ایجاد خط فراوری این محصول اقدام کردید برای تامین دانه خام مورد نیاز شما در کنار شما خواهیم بود.

فروش کاکائو ارزان مالزی به لوازم قنادی

فروش کاکائو ارزان مالزی به لوازم قنادی ها

لوازم قنادی ها مشتریان خانگی و کارگاهی بسیاری دارند و تجمیع این مشتریان و سفارش خرید انان مخصوصا در مورد پودر کاکائو ارزان مالزی و یا هر نوع دیگر می تواند انها را تبدیل به خریداران بزرگی کند که این خرید حجمی می تواند سود بسیار زیادی را برای فروشگاه های لوازم قنادی داشته باشد.
فروشگاه های لوازم قنادی برای خرید انواع پودر کاکائو، پودر ژلاتین، روغن CBS، پودر نارگیل، انواع شکلات های تخته ای کیلویی، وانیل و بسیاری از مواد مورد نیاز دیگر خود می توانند از همین حالا با ما تماس بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام