خانه / شکلات کاکائو / فروش مواد اولیه شکلات نارگیلی و کاکائویی

فروش مواد اولیه شکلات نارگیلی و کاکائویی

فروش مواد اولیه شکلات نارگیلی که در واقع اصلی ترین انها پودر نارگیل چرب ۵۰ کیلویی خشک ۲۵ کیلویی است و درمورد پودر کاکائو کیسه های فله ۲۵ کیلویی است در این مجموعه به صورت عمده و مستقیم از واردات انجام می شود.
برای تولید شکلات مواد اولیه های بسیار مهمی باید تامین شود مانند پودر کاکائو و کره کاکائو در کنار پودر نارگیل و حتی روغن جانشین کره کاکائو cbs بنابراین هر واحد تولیدی نیاز به تامیین کننده کامل و قوی دارد که تمام این محصولات را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت و قیمتی ارزان اماده کند.

فروش مواد اولیه شکلات

فروش مواد اولیه شکلات نارگیلی

در تولید شکلات نارگیلی مواد اولیه ای به نام پودر نارگیل از مهمترین ها است و فروش این محصول وارداتی به صورت فله در کیسه های ۵۰ کیلویی نوع چرب و در کیسه های ۲۵ کیلویی در خشک ان انجام می شود.
شکلات نارگیلی یکی از خوشمزه ترین شکلات هایی است که معمولا با روکش کاکائو تولید می شود پس نوع کاکائویی هم که برای تولید این محصول استفاده می شود بسیار مهم است که انواع شکلات تلخ و یا پودر کاکائو را هم برای فروش عمده اماده داریم.
با توجه به فروش صادراتی بسیاری از شکلات های ایرانی بنابراین یک مجموعه تولید کننده همواره به دنبال بهترین مواد های اولیه برای خرید عمده است.

فروش عمده شکلات

فروش عمده شکلات

فروش شکلات به صورت عمده محصول کارخانجات تولیدی در سراسر کشور را به صورت پخش سراسری و حتی صادراتی فعالیت داریم بنابراین خریداران عمده می توانند برای خرید محصول مورد نظر خود با ما در ارتباط باشند تا بهترین ها را با توجه به بهترین قیمت تامین کنیم.
خریدی برای یک مشتری اهمیت دارد که علاوه بر اینکه ارزان قیمت باشد بلکه دارای کیفیت خوب و مهمترین ان عدم واسطه گری باشد بنابراین شما می توانید به صورت مستقیم از کارخانجات شکلات بار خریداری شده خود را تحویل بگیرید.

پخش شکلات ارزان

پخش شکلات ارزان قیمت

شکلات ارزان قیمت ان است که در تولید ان از کره کاکائو استفاده نشده باشد و پودر کاکائو هم در انان یا استفاده نشده و یا اینکه بسیار کم در ترکیب شکلات برای تولید استفاده می شود مانند انواع تافی ها و شکلات های ابنباتی و نوع دیگر انواع کانفت های ارزان قیمت است که مواد اولیه در این شکلات ها ارزان قیمت است با پخش انواع شکلات ارزان قیمت در کنار انواع شکلات ایرانی بهترین شرایط را برای خریداران عمده فراهم کرده ایم.

قیمت کاکائو فله ای

قیمت کاکائو فله ای

کاکائو فله ای به کیسه های ۲۵ کیلویی گفته می شود که جزء مارک افریقانا ۱۰۰ درصد کاکائوهای دیگر موجود در ایران وارداتی هستند قیمت پودر کاکائو به دلیل اینکه وارداتی است با توجه به قیمت دلار فراز و نشیب دارد و متاسفانه واحدهای تولید را با مشکلات بسیار زیادی همراه می کند و دیگر اینکه واسطه های بسیار زیادی که در فروش انواع این محصول در بازار وجود دارند این موضوع را ییچیده ترکرده است.
پیشنهاد ما به عنوان تامین کننده این است که با مراکز فروشی همکاری کنید که واردات پودر کاکائو و نارگیل را مستقیم و یا اینکه با وارد کننده به عنوان نماینده فروش فعالیت داشته باشند.

قیمت عمده پودر نارگیل

قیمت عمده پودر نارگیل شکلات

پودر نارگیل برای تولید شکلات دارای قیمتی تقریبا متفاوت از پودر کاکائو است به این دلیل که واسطه کمتری در بازار وجود دارد و نیاز کمتری نسبت به شکلات به ان دیده می شود بنابراین قیمت عمده پودر نارگیل در نوع خشک ان به صورت کیسه ۲۵ کیلویی و پودر نارگیل چرب ۵۰ کیلویی اعلام می شود.
البته بهترین پودر نارگیل موجود در بازار ایران پودر نارگیل سریلانکا است که با مارک دماوند وارد بازار ایران می شود نوع دیگر نارگیل با کیفیت محصول کشور اندونزی است در کنار نوع چرب نوع خشک این کشورها هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام