خانه / پودر کاکائو نچرال / خرید عمده پودر کاکائو نچرال از محل واردات natural

خرید عمده پودر کاکائو نچرال از محل واردات natural

خرید عمده پودر کاکائو نچرال natural cocoa از محل واردات ان که بهترین حالت خرید است را می توانید در نوع ۱۰-۱۲ و به صورت کیسه های ۲۵ کیلویی با را بهترین شرایط و قیمت داشته باشید.
شرط این نوع خرید ارتباط با بازرگانی هایی است که مستقیم پودر کاکائو را از محل انبارهای واردات به بازار عرضه می کنند البته مهمترین خریداران در حجم های تناژ را تولید کنندگان تشکیل می دهند و این نوع خرید می تواند بسیاری از نیازهای این دسته از فعالان اقتصادی و تولیدی را بر طرف کند.

شکلات سکه ای تلخ از آن جهت شهرت یافته که کیفیت بالایی دارد این شکلات در پوشش دهی کیک ها و شیرینی ها بسیار استفاده می شود  و سبب خوش طعم تر شدن آن ها می شود.

خرید عمده پودر کاکائو

خرید عمده پودر کاکائو نچرال

خرید عمده پودر کاکائو نچرال natural و در اصطلاح بازار طبیعی می تواند محصول کشورهای مختلف باشد به طور کل ۲ نوع پودر کاکائو الکالایز و نچرال با نام ها و کدهای مختلف وارد کشور می شود که کاربرد بسیار زیادی در تولید کارخانجات صنایع غذایی دارد.
تولید کنندگان فعال در زمینه تولید شکلات، کیک و کلوچه، بیسکویت، لبنیات و بستنی بسته به نوع محصول مورد نظر برای تولید خود از خریداران عمده پودر کاکائو نچرال و الکالایز هستند.

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو در ایران معمولا با مجوز تولید انجام می شود و بنابراین حجم بسیار زیادی از این محصول که در بازار است مازاد نیاز واحدهای تولیدی است البته واردات مستقیم هم انجام می شود که شرایط خاص خودش را دارد.
برای تهیه پودر کاکائو خود از همین حالا با بازرگانی فروش مستقیم این محصول در ارتباط باشید تا علاوه بر دریافت بهترین قیمت ها دغدغه خرید بلند مدت این محصول را هم برای خود از بین ببرید.

تفاوت پودر کاکائو نچرال و الکالایز در تولید

تفاوت پودر کاکائو نچرال و الکالایز در تولید

پودر کاکائو الکالایز و نچرال ۲ نوع پودر کاکائویی هستند که وجه مشترک این ۲ محصول درصد چربی ۱۰-۱۲ است و تماما در پاکت های ۲۵ کیلویی قرار می گیرند این دو محصل تفاوت هایی برای یک تولید کننده دارند که مورد توجه انان قرار می گیرد.
پودر کاکائو الکالایز محصولی است که در زمان فراوری تبدیل به نوعی پودر تیره البته با کدهای مختلف می شود و دارای عطر و طعم ملایم است اما نوع نچرال کاملا طبیعی است و رنگ روشنی دارد و از علایم ان عطر و طعم زیاد می باشد.

فروش پودر کاکائو قلیایی شده

فروش پودر کاکائو قلیایی شده

پودر کاکائو قلیای شده همان پودر کاکائو الکالایز است که بهترین نوع ان برای مصرف تولید کنندگان ۱۰ -۱۲ است که در حال حاظر هم در مارک های گوناگون با کدهای بی شماری در ایران مصرف می شود فروش این محصول را با توجه به نوع نیاز خریداران به صورت عمده انجام می دهیم.

نمایندگی فروش پودر کاکائو التین مارکای

نمایندگی فروش پودر کاکائو التین مارکای ترکیه

نمایندگی فروش مواد اولیه شیرینی و شکلات، پودر کاکائو شرکت التین مارکای ترکیه که در ۲ نوع الکالایز و نچرال مورد توجه واحدهای تولیدی در ایران قرار گرفته است این محصولات کارخانه ترکیه ای با توجه به هم مرز بودن با ایران در حجم های بسیار زیادی ماهانه وارد کشور می شود و از مهمترین ان می شود به پودر کاکائو الکالایز S9 اشاره کرد.

اسمارتیز از خوراکی های محبوب در میان افراد به خصوص جوانان و کودکان شده است زیرا با خوردن آن فرد احساس خوشحالی می کند، برای سلامتی قلب اثر گذار می باشد و همچنین ضد افسردگی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام